tirsdag 9. februar 2010

Tidenes konkurranse!

Caroline har tidenes konkurranse på gang! Og premien en kan vinne er en Cewe Fotobok fra Japan Foto!! Er det ikke en fantastisk premie, vet ikke jeg! Jeg kunne svært godt likt å vinne en slik fotobok, jeg har nemmelig så mange bilder lagret på pc'n som jeg aldri har fått fremkalt, og som jeg dermed nesten aldri ser på! Det synes jeg er litt dumt, men det blir ikke så ofte til at jeg klikker meg igjennom alle bildemappene på maskinen. Det er mye enklere å se på dem i en bok, der du har valgt ut de beste bildene, eller de litt mindre gode bildene fra de beste studene. Dersom jeg hadde vunnet denne fotoboken fra Japan Foto ville jeg ha fyllt den med bilder fra russetiden! Jeg var russ forrige vår, og synes det var så utrolig gøy, jeg har masse bilder fra den tiden, men ikke fått satt dem i noe album, en fotobok ville vært supert. Her er noen bilder som vekker minner fra denne morsomme tiden! Personlig fremkaller jeg alltid bilder hos Japan Foto, ettersom det blir så gode resultater der, i motsetning til visse andre kjede-fotobutikker.



3 kommentarer:

  1. Takk for bidrag! :) Du deltar med 2 poeng :)

    SvarSlett
  2. ååh, det hadde vært deilig med et helt album dedikert til russetiden :) jeg tror ingen hadde en bedre ruddetid enn dangerousjentene og all in <3

    SvarSlett